• DOPRAVA ZADARMO na všetky objednávky

Mýty a pravdy o diéte

Všetci ste určite počuli rôzne názory na rôzne diéty. Ako však spoznať, čo je a nie je pravda a na čo si dať pri chudnutí pozor? Vybrali sme pre vás niekoľko najčastejších mýtov o diétach.

Musím jesť 5x – 6x denne, pretože inak neschudnem

Mýty a pravdy o diéte

Pravidelná strava je, samozrejme, dôležitá. Telo potrebuje prijímať živiny v pravidelných intervaloch. Ak telu chýbajú živiny, začne ich čerpať zo svalovej hmoty a ukladať si zásoby do tuku. Nie však každému jesť takto často vyhovuje. Ak sa rozhodnete napríklad len pre 2 – 3 jedlá denne, rozhodne na tom nie je nič zlé. V tomto prípade však majte na pamäti, že každé jedlo musí byť živinovo bohatšie. Malo by obsahovať kvalitné bielkoviny, tuky, dostatok vlákniny a ideálne 500 g zeleniny s prevahou bielej a zelenej. S diétnym programom It’s my life! pravidelnosť hravo zvládnete.

 

Keď budem chcieť schudnúť, už si nikdy nebudem môcť dať…

Ak chcete schudnúť, je potrebné si uvedomiť, čo všetko ste pre to schopný urobiť. Niečo pre to pochopiteľne budete musieť obetovať. Neznamená to však všetko si odopierať. Lepšie je si dávať postupné ciele a za každý úspech si dopriať odmenu. Napr. 1x týždenne kúsok horkej čokolády určite neublíži.

 

Vyradím pečivo a lepok, budem rýchlejšie chudnúť

Je pravda, že pri vynechaní pečiva býva chudnutie úspešnejšie. Nezávisí to však len na samotnom pečive, ako si väčšina myslí, ale na tom, že odbúrajú v jedálničku nadbytočné sacharidy. Telo potom rýchlejšie začne spaľovať tuky. Pokiaľ však netrpíte celiakiou alebo intoleranciou na lepok, nie je dôvod, prečo by ste sa mu museli vyhýbať. Najlepšie urobíte, keď vymeníte pšeničné pečivo, v ktorom je lepok agresívnejší, za kvalitnejší ražný kváskový chlieb, v ktorom je lepok oveľa lepšie stráviteľnejší.

 

Zaradím viac pohybu a nemusím si odopierať nezdravé jedlá

Chudnutie nezáleží len na pohybovej aktivite. Oveľa dôležitejšie je dodržiavanie správneho a plnohodnotného jedálnička, ktorý tvorí 70 % úspechu. Pohyb je tiež dôležitý, pretože pomáha udržiavať svalovú hmotu a prispieva k zlepšeniu bazálneho metabolizmu, avšak tvorí len 30 % úspechu. Nezabúdajte teda na správne stravovanie.

 

Neprimerané množstvo pohybu

Pohyb je dôležitou súčasťou pri chudnutí, ale rozhodne neprospieva tráviť v posilňovni každý deň. Telo potrebuje po športe regenerovať. Najvhodnejšie je zaraďovať pravidelný pohyb každý druhý deň – tzn. 3x až 4x do týždňa.

 

Vymením potraviny za light výrobky

Vo výrobkoch light nájdete menej tuku, ale neznamená to, že obsahujú menej kalórií. Tuk často býva nahradený inými zložkami, ako je napríklad škrob. Ak teda porovnáte tieto hodnoty napríklad v jogurte, zistíte, že jogurt light môže obsahovať v tomto prípade aj viac sacharidov ako bežné jogurty do 3,5 % tuku. Často tieto výrobky mávajú dokonca aj vyššiu energetickú hodnotu než tie bežné.

Chudnutie s It’s my life

It’s my life je expert na redukciu hmotnosti a výživové poradenstvo.
Bielkovinová diéta pomôže schudnúť nadbytočné kilogramy rýchlo a bez hladovania.
Na e-shope môžete nakúpiť diétne balíčky, proteínové jedlo a doplnky k chudnutiu.

  • Kvalitné vstupné suroviny
  • Uvidíte rýchle úbytky váhy
  • Nebudete hladovať
  • Všimnite si lepšie nálady
  • Zníži sa vaša chuť na sladké
  • Budete chudnúť bezpečne
  • Zníži sa vám cholesterol
  • Zlepší sa vám pleť
Poradíme aj po telefóne, volajte +421 948 345 320

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním webu vyjadrujete súhlas. Viac informácií

*Výsledky chudnutia sa môžu líšiť a závisia od metabolizmu každého jedinca

Copyright 2020 It's my life!. Všetky práva vyhradené. Webové stránky: IT Monkey s.r.o.